Wednesday, April 9, 2014

FINAL EXAM DIS 2013 !

ASSALAMMUALAIKUM ..

Ekceli , bagi aku sem 2 nii susah . that's why aku stress.. dan i want to say Alhamdullilah sebab hubungan aku dah oke . terima kasih yaAllah , Engkau makbulkan doa aku .. 

okeyy , berbalik kepada finallll !!!!!!!!! 

first day paper ialah makroekonomi .. aku rasa aku da cuba sebaik mugkin. cuba cuba , usaha usaha usaha . is it , this is my effort . so suck when i can't remember that . selawat and selawat , i can remember that , Alhamdulillah .. :) dan aku rasa aku boleh jwab makro walaupon tak berapa nak boleh .. 

hari kedua : business management .. :'(
this paper make me sad ! xtahu aku jawab ape , ape yang aku fikir time tuu . tengok memeber dapat jawab , is it aku sedih . cuma aku ta nak tunjuk kan kesedihan .. gembira bersama mereka . dalam hati aku ,'munirah , apa yang kau jawab ? apa yang kau lakukan ? . sedih ya Allah , aku terpikir dan terus terpikir . ta tahu apa aku rasa . tapi yang pasti apa yang aku rasa adalah DOWNNNNN sangat sangat sangat .. perluka mak , perlukan ayoh , perlukan moktok untuk aku lepaskan semua .. memang luaran , aku happy aku suka . tapi aku semua hanya adalah LAKONAN . lakonan semata mata . seriously , aku ta tahu .. yaAllah , Kau kuatkan hati aku , Kau berikanlah semangat kepada  aku untuk menempuh 3 paper lagi . LAW , ACCOUNT , MATH . benda aku suka , tapi tolong hambaMu yang lemah ini , tolong bagi semangat kepada ku untuk belajar .. 







PAST IS PAST IS IT ? OKAYY , MUNI OKAY ! COME ON ! ENGAT AYAH MUNI . AYAH MENGHARAPAKAN KEJAYAAN MUNI ! K ? 

k laa , that's all , thanks :)

No comments:

Post a Comment